ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رضایی گفت: علاقه مندان برای شرکت در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان جنوبی تا پنجم دی ماه مهلت دارند.

سجاد رضایی- مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اظهار کرد: قالب های این جشنواره در بخش های گزارش خبری، یادداشت خبری، مصاحبه، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش های ویدئویی و پادکست با محوریت شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۹ محور شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفریی، خانواده، جامعه، فرزندپروری و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار می شود.

رضایی ادمه داد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را تا پنجم دی‌ماه سال جاری به صورت مکتوب و یا در فضای مجازی به آدرس اکانت ایتا و روبیکا @resanekhj ارسال کنند.

 وی با بیان اینکه هر فرد مجاز به ارسال پنج اثر ثبت شده است، افزود: ارزیابی آثار انجام و افرادی در هر قالب به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

رضایی گفت: هدف برگزاری جشنواره این است که درخصوص مطالبات و فرمایشات رهبری در قالب های مختلف آثار دریافت کنیم تا از سویی یک ظرفیت سازی و استعدادیابی تولیدات خبری باشد و از سوی دیگر، برگزیدگان تقدیر شوند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره همزمان با ۲۱ دی ماه روز بسیج رسانه برگزار خواهد شد، یادآور شد: آثار منتخب به جشنواره کشوری راه می یابد و با آثار سایر استان ها ارزیابی خواهد شد.

کد خبر 1738083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha