انتظار شهدا از ما ولایتمداری و با ولایت ماندن است

حجت الاسلام میثم تارم با بیان این که شهدا از ما انتظاراتی دارند، تصریح کرد: یکی از این انتظارات، ولایتمداری و با ولایت ماندن ما است زیرا سعادت و عاقبت بخیری با ولایت بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان جیرفت پیکر مطهر شهید گمنام از میدان امام خمینی (ره) تا حسینیه شهدا تشییع شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، یکی از مهمترین شئون عاقبت بخیری در جامعه اسلامی را ولایتمداری دانست و گفت: شهدا ولایتمدار بودند و در لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود در دفاع مقدس جانانه جنگیدند.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام، قرآن و ارزش‌های اسلامی بدانند که حقیقت این امت و ملت در مناسبت‌های مذهبی و حضورشان در تشییع پیکر مطهر شهدای والامقام، بیانگر دینداری و التزام آنها به دین و معنویت است.

وی با بیان این که شهدا از ما انتظاراتی دارند، تصریح کرد: یکی از این انتظارات، ولایتمداری و با ولایت ماندن ما است زیرا سعادت و عاقبت بخیری با ولایت بودن است.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: پیام شهداء و انتظار آنها از ما، حفظ ارزش‌های اسلامی، حجاب و عفاف و پاکدامنی در جامعه اسلامی است.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: پیام شهداء حمایت از نظام و پای انقلاب اسلامی ایستادن است که از مهمترین خواسته‌های این عزیزان به شمار می‌آید.

گفتنی است؛ این شهید گمنام ۲۰ ساله است که پیکر مطهرش تازه تفحص شده و در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیده است.

کد خبر 1738139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha