تمجید حماس از تصمیم مقتدرانه یمن در حمایت از غزه

حماس از تصمیم نیروهای مسلح یمن برای جلوگیری از عبور کشتی‌ها به سمت اسرائیل در صورت عدم ورود غذا و دارو به نوار غزه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سبا نت، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از تصمیم یمن برای جلوگیری از عبور کشتی‌های رژیم صهیونیستی به سمت دشمن صهیونیستی از هر ملیتی حرکت می‌کنند، در صورتی که غذا و داروی مورد نیازش وارد نوار غزه نشود، قدردانی کرد.

حماس در بیانیه ای اعلام کرد: ما این تصمیم را تصمیمی شجاعانه و جراتمندانه می‌دانیم که به نفع خون مردم ما در نوار غزه است و در مقابل تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی که ادامه جنگ  و نسل کشی و قتل عام علیه مردم فلسطین است، می ایستد.

حماس در ادامه از کشورهای عربی و اسلامی خواست با توجه به مسئولیت تاریخی خود، تمام توانایی های خود را به کار گرفته و با شهامت به سمت شکستن محاصره غزه و جلوگیری از ادامه کشتارها و جنگ گرسنگی و تشنگی حرکت کنند و تجاوزات دشمن صهیونیستی با حمایت آمریکا را متوقف کنند.

نیروهای مسلح یمن اعلام کردند: در صورت وارد نشدن غذا و داروی مورد نیاز به نوار غزه از عبور کشتی‌هایی که به سمت دشمن صهیونیستی حرکت می‌کنند، جلوگیری خواهند کرد.

کد خبر 1738147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha