مبلغان به مناسبت ایام فاطمیه به مناطق مختلف لرستان اعزام می شوند

حجت الاسلام ولی پور از اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، امروز(۱۹ آذر) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت ایام فاطمیه مبلغان حوزه علمیه استان به مناطق تبلیغی شهری و روستایی اعزام می شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه ثبت نام مبلغان از ۱۸ آذر آغاز شده است، افزود: پس از ثبت نام مبلغان ۲۳ آذر ماه به مناطق تبلیغی اعزام خواهند شد.

وی هدف از اعزام مبلغان را تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی و نشر معارف قران و اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان تا ۳۰ آذرماه جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام ولی پور داشتن پرونده تبلیغی، دارا بودن حداقل سطح  یک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت در ایام تبلیغ و ثبت نام و  اخذ حکم از طریق  سامانه سماوات را از جمله شرایط اعزام مبلغان به مناسبت ایام فاطمیه عنوان کرد.

وی بیان داشت: در کنار بهره مندی از برکات معنوی و اجر اخروی، پرداخت حق الزحمه تبلیغی و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی به مبلغان از دیگر مزایای شرکت در این طرح است.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: مبلغان جهت ثبت نام و اعزام به سامانه سماوات به نشانی: http://hejrat.ismc.ir، مدرسه مبارکه دارالشفاء، ساختمان آموزش، دفتر پذیرش هجرت، تلفن ۰۲۵۳۳۱۹۱۹۳۴ و  معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه استانها مراجعه کنند.

وی مهم ترین خروجی حوزه را تبلیغ خواند و عنوان کرد: حضور مبلغان در جامعه و بصیرت افزایی نسبت به مسائل روز و نهادینه سازی ارزش های دینی امری مهم برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

حجت الاسلام ولی پور بیان داشت: تبیین و ترویج ارزش های دینی و نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی و مقابله با رواج سبک زندگی غربی است.  

کد خبر 1738151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha