محلات حاشیه‌نشین استان صاحب خانه احسان شد

ابراهیمی گفت: تاکنون ۹ خانه احسان در قالب طرح محلات ۲۰۲۰ در استان افتتاح و در خدمت محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محمود ابراهیمی امروز (یکشنبه ۱۹ آذر) در حاشیه افتتاح خانه احسان الهیه بروجن اظهار داشت: در راستای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص محرومیت‌زدایی از محلات حاشیه‌ای شهرها، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شکل گرفته است که یکی از برنامه‌های این ستاد راه‌اندازی خانه‌های احسان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در خانه‌های احسان که به صورت مردمی و متشکل از جوانان دغدغه‌مند و پویای همان محلات اداره می‌شود، ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی محلات شناسایی و در راستای تقویت فرصت‌ها و رفع آسیب‌ها برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون در محلاتی نظیر دانشسرا و الهیه بروجن، حاجی‌آباد لردگان، امیرکبیر و اشکفتک شهرکرد این خانه‌های احسان آغاز به کار کرده و در هفته آینده نیز یک بایب خانه دیگر در شهر سورشجان راه‌اندازی می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: در قالب خانه‌های احسان، خانوارهای نیازمندی که زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نبودند، از حمایت‌های بیمه سلامت برخوردار شدند، همچنین در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری، اشتغال، مباحث دینی، فرهنگی و ورزشی محلات نیز برنامه‌هایی تدوین و در دست اجرا است.

کد خبر 1738168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha