سربازی عبادت و جهاد در راه خداست

سرهنگ بخشی علت تقدس سربازی را حفاظت از گوهر ارزشمند اسلام ناب محمدی و انقلاب دانست و گفت: سربازی عبادت و جهاد در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی بخشی- معاونت نیروی انسانی انصارالرضا(ع) امروز (۱۹آذر) در جشنواره جوان سرباز، سربازی را عبادت و جهاد در راه خدا دانست و گفت: وقتی عبادت و مجاهدت در راه خدا باشد، سرباز خدمت را تکلیف دانسته و آن را در قبال اسلام، ادا می کند.

معاونت نیروی انسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون و مرهون نیروهای مسلح و سربازان است، گفت: بنا به گفته پیامبر(ص) یک روز مرزبانی در راه خدا بهتر از دنیا و هر چه در آن است و یک شب نگهبانی دادن برای خدا برتر از هزاران شبانه روز که روزهایش روزه داری و شب‌ها به عبادت سپری شود، است.

سرهنگ بخشی علت تقدس سربازی را حفاظت از گوهر ارزشمند اسلام ناب محمدی و انقلاب دانست و افزود: رسالت ما دفاع از اسلام و انقلاب و آرمان ها تا پای جان است.

وی یادآور شد: شانزدهمین جشنواره جوان سرباز، حول ۱۰ هدف و محور با عناوین "سرباز و دفاع از امنیت و اقتدار، ایثارگری و فداکاری، ورزش و تربیت بدنی، مسئولیت پذیری و خانواده، وظیفه شناسی و اقدام برجسته، سازندگی و تفکر بسیجی، کارورزی و اشتغال پذیری و..." برگزار شد.

بخشی در ادامه افزود: مشکلات سربازان به صورت ماهانه مورد بررسی قرار می گیرد و ارتقا کمی و کیفی، امکانات زیست خواب، اهدای بسته معیشتی و... در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی برای مناسب سازی محیط و ایجاد فضای سبز، امسال بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

در پایان جشنواره از ۹ سرباز منتخب حول محورهای ذکر شده و ۱۵ کادر ساعی مرتبط با امور سربازان در همه رده های سپاه انصار الرضا (ع) استان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1738171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha