بسط سبک زندگی فاطمی در آموزش و پرورش ضروری است

حجت الاسلام جمادیان با بیان ایکه بسط سبک زندگی فاطمی در آموزش و پرورش ضروری است؛ عنوان کرد: اتخاد مدرسه و خانواده و همسو بودن این دو نهاد را در پرورش موفق دختران مهمترین نکته قابل تآمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی،مناسبتی که به مناسبت فرارسیدن فاطمیه دوم در مدارس دخترانه کلیه مقاطع شهرستان بیجار برگزار می‌شود، برنامه (سبک زندگی فاطمی) در مدرسه دخترانه نقیب زمانی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در وصف صفات عالی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایشان علیرغم سن کم چنان در تسکین آلام حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) منشأ اثر بودند که پیامبر اسلام لقب ام الیها ( مادر پدر ) را به دخت گران قدر خود دادند، لذا ملقب شدن به این لقب پر مضمون و پر محتوا نشانه نهایت درایت،کمال و پختگی یک بانو است.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: با توجه به اهمیت نقش بانوان در تمام ابعاد جامعه مخصوصا بعد تعلیم و تربیت نباید از بسط سبک زندگی فاطمی در آموزش و پرورش دختران غافل شد؛ فی الواقع تنها راه نجات جامعه با توجه به فشار فرهنگی دشمن تمسک بیشتر به سیره زندگی ائمه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اتخاد مدرسه و خانواده و همسو بودن این دو نهاد را در پرورش موفق دختران مهمترین نکته قابل تآمل دانست.

در این مراسم پس از سخنرانی و مداحی نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام جمادیان اقامه شد.

کد خبر 1738205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha