بارزترین خصوصیت اخلاقی حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت و ولایت مداری است

محبی گفت: بارزترین خصوصیت اخلاقی حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت و ولایت مداری است.

گلنار محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و برنامه های کانون، گفت:حضرت زهرا (س) بهترین انسان و الگو برای زنان و مردان است همچنین یک مادر، همسر و دختری نمونه برای پیامبراکرم (ص) بودند، می تواند برای جنس زنان الگویی فاخر باشند لذا زنان ما با توسل به این بانوی بزرگوار، فرزندان خود را روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند و خود نیز نقش مهمی در این دوران مقدس داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت مهدی (عج) کرمانشاه افزود: زن وظیفه مهم مادر بودن و تربیت فرزندان در خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه را بر عهده دارد و مادران می توانند با تمسک به سیره حضرت زهرا (س) در ساختن جامعه ای سعادتمند نقش اساسی ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: زنان ما با توسل به این بانوی بزرگوار، فرزندان خود را روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند و خود نیز نقش مهمی در این دوران مقدس داشتند.

محبی با اشاره به برنامه های کانون در ایام فاطمیه گفت:  برگزاری مراسم روضه، ختم صلوات، معرفی سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، نصب بنر و پرچم با مضامین احادیث حضرت زهرا(س) در مساجدو کانون، پخش ویژه‌نامه با عنوان حجاب از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام فاطمیه که به همت کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد برگزار می‌شود می شود.

بارزترین خصوصیت اخلاقی حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت و ولایت مداری است

کد خبر 1738226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha