پیکر مطهر دو شهید گمنام در ایام فاطمیه میهمان ملایری‌ها خواهد بود

محمدیان گفت: پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام با عنوان کاروان لاله‌های فاطمی، منتظران ظهور در پنج شنبه ۲۳ آذر ماه میهمان مردم ملایر است.

علیرضا محمدیان در گفت‌وگو خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: در شهرستان ملایر ۲۲ شهید گمنام در مناطق مختلف شهری و روستایی آرمیده اند.

 معاون اداری و روابط عمومی کمیته خادمین الشهدای ملایر افزود: شهدای گمنام امام زادگان عشقند و در مناسبتهای مختلف با تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده عطر و بوی شهادت سراسر کشور را فرا می گیرد تا یادمان نرود که هر آنچه امروز داریم به خاطر از خود گذشتی و فداکاری شهدا در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان ملایر مزین به عطر شهادت خواهد شد تصریح کرد: با توجه به تشییع شهدای گمنام در استان همدان شهرستان ملایر میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام با عنوان «کاروان فاطمی منتظران ظهور» خواهد بود.

محمدیان افزود: مراسم تشییع این شهدا نیز ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه از میدان امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  تا میدان امام خمینی این شهر تشییع می شود.

 وی ادامه داد: همچنین مراسم شبی با شهدا نیز در مسجد جامع شهر ملایر با برنامه های مختلف فرهنگی و عزاداری در  سوگ شهدا برگزار می شود.

محمدیان با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدا علاوه بر تشییع در شهر ملایر میهمان یادواره شهدای روستای گرجایی و یادواره شهدای زنان ملایر و یادواره شهدای روستای جوزان است گفت: همچنین پیکر مطهر این شهدا در شهر سامن و دیگر بخش ها و روستاهای ملایر توسط مردم مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

 گفتنی است امسال استان همدان میزبان ۵ شهید گمنام بوده که یک تن از این شهدا  در ایام برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره هشت هزار شهید همدان و برنامه فصل شیدایی با استقبال عموم مردم در شهرستان همدان در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر تشییع شد و ۴ شهید دیگر نیز بعد از استقبال در ۴۰۰ نقطه استان  در ایام فاطمیه تشییع و در مکانهای تعیین شده سراسر استان به خاک سپرده می شود.

کد خبر 1738231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha