متخلفان حوزه تجارت مرزی در آستارا دستگیر شدند

شهاب‌زاده از دستگیری تعدادی از متخلفان حوزه تجارت مرزی در بندر آستارا خبر داد و گفت: دستگیری متخلفان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و صیانت از امنیت تجارت و حقوق عامه صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،محمدرضا شهاب‌زاده امروز(یکشنبه، ۱۹  آذر) در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: یکی از شعارهای دولت انقلابی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری بود که در این راستا اقدامات بسیار مناسب و خوبی با کمک قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.

فرماندار بندر آستارا افزود: در این راستا اقدامات و برخوردهای خوبی نیز در شهرستان با افرادی که امنیت تجار و تسهیل امر تجارت کشور را مختل کرده بودند، صورت گرفت.

وی از دستگیری تعدادی از متخلفان حوزه تجارت مرزی در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: این افراد هم در دستگاه‌های دولتی و هم به عنوان دلال بودند که مخل امنیت تجارت در شهرستان آستارا بودند که دستگیر شدند و در بازداشت هستند.

شهاب‌زاده بر لزوم صیانت از امنیت تجارت در مرزهای کشور تاکید کرد و گفت: دستگیری و برخورد با متخلفان تا ریشه کنی کلیه افرادی که در این زمینه اقدام می‌کردند ادامه دارد.

کد خبر 1738256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha