اعزام همکاران فرهنگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در امور اقشار بسیج گفت: کاروان راهیان نور فرهنگیان شیروان صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور از محل ناحیه بسیج شیروان اعزام شدند.

حسن باقری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در امور اقشار بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به همت کانون بسیج فرهنگیان شیروان، فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان به مدت ۶ روز از امروز به یادمان های دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

 وی خاطرنشان کرد: این کاروان در قالب هشت دستگاه اتوبوس اعزامی خراسان شمالی با بدرقه مدیر اداره آموزش و پرورش و سرهنگ دارابی فرمانده سپاه ناحیه شیروان به راهیان نور اقشار بسیج اعزام شدند.

 باقری عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است همه اقشار بسیج از جمله قشر کارمندان، کارگران، بسیج مداحان و هنرمندان تا پایان سال به راهیان نور اعزام شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در امور اقشار بسیج بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی آموزه‌های حماسی و معنوی فراوانی برای نسل امروز جامعه دارد که آن دوران را به روایت بزرگ ‌ترها و یا فیلم‌های تلویزیونی می‌شناسند و برقراری اردوهای راهیان نور فرصت خوبی برای حضور در مناطق عملیاتی آن دوران به منظور شناخت بیشتر از واقعیت‌های جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تصویرگری گوشه‌ای از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.

باقری با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور در آموزش و پرورش بیان کرد: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، فرهنگ ایثار و شهادت، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این اردوست.

کد خبر 1738275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha