اعزام دانش آموزان دختر به اردوی زیارت اولی بارگاه حضرت معصومه (س)

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: ۲۰ نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان صبح امروز ۲۰ آذرماه به اردوی زیارت اولی های بارگاه حضرت معصومه (س) قم اعزام شدند.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کاروان زیارتی متشکل از مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان، کارشناس قرآن، عترت و نماز، مدیر آموزش و پرورش، ۱۵ نفر از دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی خاتم الانبیاء حسین آباد و پنج نفر از دانش آموزان نیازهای ویژه آموزشگاه پاکان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد به مدت چهار روز و با مشارکت اداره آموزش و پرورش استان خراسان شمالی به این سفر زیارتی و فرهنگی اعزام شدند.

شجاعی عنوان کرد: زیارت اماکن مقدس، بازدید از موزه و برپایی نشست‌های معرفتی از جمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش شیروان با اشاره به اینکه برای اردوی چهار روزه زائر اولی‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در استان قم برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام شده است، بیان کرد: در قالب این اردو با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران از موزه حضرت معصومه سلام‌الله علیها بازدید و و دوره‌های آموزشی معصومه‌شناسی برگزار می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: در طول برگزاری این اردو، برنامه های متنوع فرهنگی، قرآنی  و غیره جهت این دانش آموزان تدارک دیده شده که با همکاری کارشناسان فعالیت های اردویی اداره  آموزش و پرورش شهرستان و مربیان همراه آنها اجرا خواهد شد.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1738289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha