برگزاری محفل«انس با قرآن کریم» همراه با تکریم پژوهشگران قرآنی در خواجه اباصلت(ره) مشهد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برپایی محفل انس با قرآن کریم در بقعه متبرکه خواجه اباصلت مشهد و چندین برنامه ویژه در سایر بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) محفل«انس با قرآن کریم» همراه با تکریم و تقدیر از پژوهشگران قرآنی در بقعه متبرکه خواجه اباصلت (ره) مشهد برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: این مراسم با ویژه برنامه‌های چون تلاوت مجلسی استاد حسین پورکویر، قاری بین المللی، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشو و تکریم و تقدیر پژوهشگران قرآنی، مداحی و روضه خوانی برگزار شد.

برگزاری محفل«انس با قرآن کریم» همراه با تکریم پژوهشگران قرآنی در خواجه اباصلت(ره) مشهد

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه های این ایام در سایر بقاع متبرکه استان گفت: سایر بقاع متبرکه نیز در این روزها برنامه های متنوعی را در دستور کار دارند. از جمله در بقعه متبرکه امامزاده محمدعلوی(ع) مشهد، به همت مرکز افق و مشارکت خیرین یک سری جهیزیه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و به زوج های کم برخوردار منطقه اهدا شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده عنوان کرد: همچنین با حضور مردم و مسئولین شهرستان قوچان مراسم ویژه وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام از شهدای ۸ سال دفاع مقدس در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: محفل «انس با قرآن کریم» ویژه  دانش آموزان شهرستان کاشمر نیز از دیگر برنامه هایی است که همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز با همکاری ادارات اوقاف و آموزش و پرورش کاشمر و با حضور پرشور نوجوانان دانش آموز این شهرستان در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود:در ادامه طرح «قرار دوازدهم» تکیه ابوالفضلی و خیرین شهرستان نیشابور نیز با همکاری مرکز افق با خریداری و ذبح ۳ راس گوسفند به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و توزیع بین خانواده‌های نیازمند اهتمام خود را در کمک به محرومان نشان دادند.

وی ادامه داد: همچنین ارائه خدمات اجتماعی، اجرای برنامه قرآنی و فرهنگی، سرکشی از نیازمندان و جانبازان، اجرای مسابقه،ارائه مشاوره مشاغل خانگی و اجرای ویزیت رایگان بیماران در روستا از دیگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز افق تکیه ابوالفضلی نیشابور در طرح قراردوازدهم است.

پایان پیام/

کد خبر 1738297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha