اهمیت تربیت و پرورش در مدارس از آموزش هم بیشتر است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: کارهای پرورشی را نباید جزو کارهای دست دوم حساب کرد و اهمیت تربیت و پرورش در مدارس از آموزش هم بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در نشست فصلی مدیران مدارس اظهار کرد: اهمیت پرورشی، اگر از آموزش بیشتر نباشد، کمتر نیست و شاید بتوان گفت که اهمیت تربیت و پرورش از آموزش هم بیشتر است.

وی افزود: اگر مدیران مدرسه از عمق جان و دل خود به پرورش و تربیت دانش‌آموزان اهمیت دهند، ما فرزندان بهتری برای نسل آینده تربیت خواهیم کرد.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه کارهای پرورشی را نباید جزو کارهای دست دوم و سوم حساب کرد، گفت: مدیران مدارس باید همچون مسائل آموزشی، برای مسائل پرورشی و تربیتی نیز اهمیت قائل شوند و برای آن هزینه کنند.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با اشاره با اهمیت حوزه پرورشی در مدارس تصریح کرد: امروز باید درصد قابل توجهی از هزینه‌های انجمن و اولیای مدارس، صرف حوزه پرورشی و تربیتی شود؛ در همین راستا، می‌توان از ظرفیت خیرین برای فعالیت‌های پرورشی همچون برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف بهره‌مند شد.
وی با تأکید بر اینکه تشویق دانش‌آموزان به مسائل تربیتی و دینی نیاز به پشتیبانی مالی دارد، بیان کرد: ما در نماز جمعه آمادگی داریم که توانمندی‌های دانش‌آموزان را در معرض دید عموم قرار دهیم.

کد خبر 1738310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha