افتتاح نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در شیروان

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "رنگ های بی انتها" در شیروان گشایش یافت.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم علاقه مندان در مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی دایر است. 

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، ۳۰ اثر از ۹ هنرمند در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، نقاشی دیجیتال، پوستر، بخش جنبی نمایشگاه نقاشی کودکان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته تا استعدادهای هنری نو و مربیان هنرهای تجسمی بیشتر معرفی شود.

 بابایی تداوم برگزاری این نمایشگاه‌ها را زمینه مناسب برای فروش آثار ممتاز و کسب درآمد برای هنرمندان عنوان کرد و افزود: امیدواریم در قالب این نمایشگاه‌ها بتوانیم حمایت‌های لازم را از هنرجویان انجام دهیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان سطح کیفی آثار را با توجه به توانمندی هنرجویان و هنرآموزان بسیار مناسب و دارای اهمیت برشمرد و اضافه کرد: هنرجویان سعی کردند بدون وابستگی به سبک خاص فارغ از محدودیت‌های قالب و روش به خلق آثار پرداخته و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

بابایی اضافه کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه‌ها زمینه خوبی را برای بروز خلاقیت هنرمندان و حتی نام‌آوران در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و سایر حوزه‌ها فراهم کند تا ما بتوانیم فضای رقابتی خوبی را در این بخش شاهد باشیم.

وی با اشاره به آثار هنرمندان در خصوص موضوعات دینی و مذهبی بیان کرد: خوشبختانه این رویکرد تفکر دینی و مذهبی در بخش هنر و هنرمندان استان پررنگ است و امیدواریم با حمایت نهادهای فرهنگی شاهد تولید آثار باکیفیت مذهبی باشیم.

کد خبر 1738328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha