آغاز پویش «روضه‌های خانگی» در آستارا

حجت‌الاسلام صالحی از آغاز پویش «روضه‌های خانگی» همزمان با ایام فاطمیه در آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: پویش«روضه‌های خانگی» همزمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) در آستارا آغاز شده است.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه با برگزاری«روضه‌های خانگی» منازل شهروندان معطر به نام مادر سادات و اهل بیت(ع) می‌شود، افزود: پویش«روضه‌های خانگی» را حوزه علمیه برنامه‌ریزی کرده که با مشارکت شهروندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش با شعار« این خانه عزادار فاطمه است» اجرا می‌شود، تصریح‌کرد: پویش«روضه‌های خانگی» از شب گذشته(یکشنبه، ۱۹ آذر) در آستارا آغاز شده و تا پایان ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه«پویش روضه‌های خانگی» هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ به همراه سخنرانی، روضه‌خوانی و سینه‌زنی در منازل شهروندان برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندانی که خواستار برگزاری مراسم روضه در خانه خودشان هستند، جهت هماهنگی به شماره ۰۹۳۰۴۸۳۴۲۰۰ پیامک دهند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: آدرس برنامه هر شب از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 1738355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha