۱۶۲ مقاله علمی پژوهشی در دانشگاه بیرجند چاپ شده است

اکبرپور گفت: ۱۶۲ مقاله علمی پژوهشی توسط دانشجویان دانشگاه بیرجند چاپ شده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ابوالفضل اکبرپور امروز (۱۹ آذر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های فرهنگی دانشجویان خراسان جنوبی در محل دانشگاه بیرجند، اظهار داشت: در حاشیه نمایشگاه و در حوزه پژوهش ۱۹۳ مقاله علمی و پژوهشی را به نمایش گذاشته ایم.


معاون پژوهشی، نوآوری و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان اینکه ۱۶۲ مقاله isi دانشگاه بیرجند چاپ شده است، گفت: این دانشگاه هفت نمایشگاه داخلی و خارجی برگزار و ۹ طرح مصوب داخلی را اجرا کرده است.


اکبرپور با اشاره به ۲۴۶ مقاله علمی و پژوهشی و ۲۱۶ مقاله isc دانشگاه، گفت: تعداد ۳۳۰ مقاله دانشگاه هم در همایش های ملی و داخلی منتشر شده است.


وی گفت: در حوزه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت هم قراردادهای ما دو برابر سال گذشته به ارزش بیش از ۹ میلیارد تومان بوده است.


معاون پژوهشی، نوآوری و فناوری دانشگاه بیرجند از انعقاد تفاهم نامه ۳۶ پایان نامه با دستگاه های اجرایی استان و خارج استان خبر داد و گفت: میزان تفاهم نامه ها نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است.


اکبرپور ازبرگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در هفته گذشته خبر داد و گفت: هدف از این نمایشگاه پیوند دانشجویان با بخش صنعت و بازار کار است.


وی گفت: آزمایشگاه ما رتبه ۴۱ را در بین ۳۶۰ داخل کشوری که زیر نظر وزارت علوم بوده اند را کسب کرد است، در مجموع ۱۸۸ آزمایشگاه فعالیت های پژوهشی را در سطح دانشگاه انجام می دهند.

کد خبر 1738386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha