گشایش نمایشگاه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

نمایشگاه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همت دانشجویان این واحد برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و واحد رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع «صنایع خلاق» و به همت حوزه فرهنگی – دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به مدت دو هفته در محوطه این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: با توجه به ضرورت توسعه فرهنگ و کارآفرینی با اتکا به تولیدات دانشجویی و جریان داشتن فضای ایده پردازی و ایده پروری در واحد های دانشگاهی سراسر کشور، رویدادها و بازارچه های دانشجویی صنایع خلاق در سطح واحد های دانشگاهی استان گیلان و رشت برگزار خواهد شد.

دوستار اذعان کرد: بازارچه های دانشجویی صنایع خلاق با بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه، استادان و فعالان حوزه زیست بوم فناوری با هماهنگی حوزه فرهنگی – دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی در استان گیلان، برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد ۲۴ کانون دانشجویی وجود دارد که در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری مشغول فعالیت می باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: این نمایشگاه با ۱۶ غرفه بمدت دو هفته برگزار خواهد شد که دانشجویان محصولات تولیدی خود را به معرض نمایش و فروش می گذارند.

کد خبر 1738439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha