دانشجویان باید در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند

خدری گفت: دانشجویان باید در مورد کاندیداها تحقیق و فرد اصلح را انتخاب کنند و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، کمال خدری فرماندار شهرستان بانه در مراسم روز دانشجو اظهار داشت: ما در بسیاری از مسائل به همفکری و همکاری دانشجویان نیاز داریم و باید بحث انتخابات به یکی از برنامه ها و اهداف آموزشی دانشگاه تبدیل شود.

دانشجویان باید در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند

وی افزود: باید حقوق و مزایای اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بانه به موقع پرداخت شود و تعداد زیادی از آنها حق التدریسی هستند.

وی اضافه کرد: ظرفیت های زیادی از جمله زمین برای احداث ساختمان های جدید و اساتید برجسته در رشته های مختلف دارد که انتطار داریم دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه توسعه یابد.

دانشجویان باید در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند

فرماندار شهرستان بانه گفت: با همراهی اساتید برجسته این دانشگاه روز به روز فعال‌تر و پویا تر می شود و از سال ۱۳۸۷ دانشگاه آزاد اسلامی در بانه شروع به فعالیت کرد که افراد زیادی برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد تلاش کردند.

وی ادامه داد: با بازگشایی بازارچه موقت هنگه‌ژال بسیاری از فعالان بازار که از شرایط کار در بازار ناراضی بودند و در عرصه دیگر فعالیت می کردند بار دیگر فعالیت خود را در بازار ادامه دادند.

خدری گفت: باید با هماهنگی و همراهی همدیگر تلاش کنیم وضعیت موجود را حفظ کنیم که دشمنان تلاش می کنند به شیوه ای این بازارچه را تعطیل کنند.

دانشجویان باید در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمان بازگشایی مرز هنگه ژال بانه ۱۱۲ میلیارد تومان عاید مرزنشینان بانه شده علاوه بر مرزنشینان بسیاری از اقشار جامعه هم از مزایای این مرز به شیوه های مختلف بهره می برد.

کد خبر 1738447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha