کنگره ملی فعالین خواهر کانون‌های مساجد آغاز شد

کنگره ملی  فعالین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در تالار وحدت کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، کنگره ملی  فعالین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور صبح امروز (سه شنبه، ۲۱ آذرماه) در تالار وحدت تهران کار خود را آغاز کرد.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران، دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور سخنرانان این کنگره هستند.

کنگره ملی فعالین خواهر کانون‌های مساجد آغاز شد

فعالان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از سراسر کشور برای حضور در این کنگره از روز گذشته خود را به تهران رسانده اند.

گفتنی است، این کنگره آغازی برای برگزاری کنگره های استانی فعالین خواهر کانون ها همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر است.

این گزارش می افزاید: همچنین با برگزاری این کنگره فعالیت ۱۳۰۰ کانون تخصصی خواهران به طور رسماً اعلام می شود. این کانون ها در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری در موضوع الگوی سوم زن و تحقق زن تراز انقلاب و اسلام تأسیس شده اند و برنامه های خود را در محورها زن، خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی طراحی و اجرا می کنند.

کد خبر 1738489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha