اولین گام در سربازی معنویت افزایی است

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی گفت: شما سربازان در مرحله حساسی از زندگی خود قرار دارید و بهترین زمان برای خودسازی اخلاقی و دینی می باشد و اولین گام در سربازی معنویت افزایی و سپس مهارت آموزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار اسماعیل فرجی سه شنبه شب ۲۱ آذرماه در شانزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) در آموزشگاه رزم مقدماتی اظهارکرد: امروز تمام نیروهای مسلح به فرمان حضرت آقا اهتمام دارند که نسلی رو در پادگان ها پرورش بدهیم که هم از نظر اعتقادی معنوی و هم از نظر سبک زندگی اسلامی و اشتغال در آینده بتوانند مثمر ثمر باشند و آینده کشور به آنها داده شود .

وی با بیان اینکه که حقوق سربازان ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند خاطرنشان کرد: این نشان از عزم مسئولین برای جلوگیری از ایجاد مشکلات مالی برای سربازان می باشد چرا که شما عزیزان دو سال از بهترین ایام عمر خود را برای حفظ امنیت کشور خدمت می کنید و البته این تلاش جوانان با مسائل مادی قابل جبران نیست و در درگاه الهی اجر آنها داده خواهد شد .

 فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد افزود: دوره جاری آموزشگاه مزین بنام شهدای غزه می باشد که سربازان با طیف تحصیلاتی از دیپلم تا دکتری در آن حضور دارند.

 سرتیپ دوم پاسدار سید محسن حسینی بیان کرد: در این سنوات اخیر تحولاتی در خدمت سربازی صورت گرفته است که اگر همین روند پیش برود در آینده شاهد تحولات صد در صدی در خدمت سربازی خواهیم بود.

 وی با اشاره به تحول در رویکرد خدمت سربازی تصریح کرد: که نمونه های آن در راس امور قرار دادن مسائل تربیتی است و مسئله بعدی فرهنگ می باشد که سرباز باید متناسب با مسائل فرهنگی تربیت شود.

 حسینی اضافه کرد: قدردانی از خدمات سربازان بر همه مسئولین از صدر تا ذیل یک امر ضروری می باشد چرا که این قشر نیروی جوانی می باشند که پر تلاش، موثر، کم هزینه، بی حاشیه و در خط مقدم در تمام نقاط کشور حضور دارند

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدای سرباز و سربازان نمونه از یگان های سپاه پاسداران ، ارتش ، فراجا ، سازمان زندان ها با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1738614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha