سیاستگذاری نظام و دولت توسط روابط عمومی‌ها به جامعه منتقل شود

عزیزی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در معرفی خدمات دولت به جامعه گفت: سیاستگذاری نظام و دولت توسط روابط عمومی ها به جامعه منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، علی اکبر عزیزی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: اگر نگاه به نوع شغل خود بیاندازید شاهدید که ویترین دولت روابط عمومی ها هستند و هرچه نشان می دهند به نوعی عملکرد دولت را نشان می دهد.

وی افزود: سیاستگذاری نظام و دولت توسط روابط عمومی ها به جامعه منتقل می شود و این نشان دهنده اهمیت وظیفه روابط عمومی ها است.

عزیزی گفت: امسال سال انتخابات است که دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم.

وی ادامه داد: روابط عمومی موفق است که همه اطلاعات و جوانی را مورد بررسی قرار دهد و متناسب با تخصصی خود را در کنار آنها دنبال می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: از ابتدای انقلاب تا الان محور انتخاب ها و تصمیم گیری ها توسط مردم صورت گرفته است که عمده این مشارکت ها بیش از 60 درصد بیشتر بوده است.

وی گفت: امسال مقام معظم رهبری برای نخستین بار یازده ماه قبل از انتخابات به این موضوع پرداخته اند.

عزیزی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم امری مهم است و ما به عنوان دولت موظفیم مردم را ترغیب کنیم تا مردم در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند .

وی افزود: مشارکت در انتخابات به عنوان مبحث بسیار مهم است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند و درجه اول را به آن اختصاص داده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: اگر در حوزه های مختلف شبهه و ابهامی بوجود آمد باید به آن پاسخ دهید و نباید سوال بدون پاسخ برای مردم وجود داشته باشد.

در ادامه این نشست نیز دکتر احمد یحیایی ایله ای به آموزش تشریفات به مدیران روابط عمومی های استان پرداخت.

کد خبر 1738654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha