اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) در ایام سوگواری حضرت زهرا(س)

حقیقی نیک گفت: آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه به مدت سه روز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

امیرعباس حقیقی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس به برنامه های سوگواری سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره کرد و گفت: این برنامه ها از روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه آغاز و تا شب شهادت آن حضرت در روز یکشنبه ۲۵ آذر ادامه پیدا می کند.

مدیر روابط عمومی آستان مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) افزود: این مراسم روز پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی و در روز جمعه نیز با سخنرانی حجت الاسلام کاویانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین سخنران آیین سوگواری حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در روز شنبه نیز حجت الاسلام حسین آبادی است.

حقیقی نیک بیان کرد: آیین های سوگواری ایام فاطمیه در این حرم مطهر با نوای نوحه خوانی سید محسن بنی فاطمه و سید محمود علوی همراه است.

وی بیان کرد: حضور پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در محفل سوگواری حضرت صدیقه کبری(س)، رنگ و بوی این مراسم را شهدایی می کند.

مدیر روابط عمومی آستان مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با دعوت از زائران و مجاوران این امامزاده واجب التعظیم برای شرکت در مراسم سوگواری ایام فاطمیه گفت: این آیین ها همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

کد خبر 1738670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha