شبکه ملی حل مسئله علمی در فارس ایجاد می‌شود

میکائیلی با اشاره به برخورداری فارس از ۶۰ پایگاه علمی و بیش از پنج مرکز رشد فعال گفت: به زودی شبکه ملی حل مسئله علمی در فارس ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مجید میکائیلی امروز چهارشنبه (۲۲ آذر) در دیدار با مدیران پردیس شرکت ‌های دانش ‌بنیان استان فارس با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها ورودی جدی داشته است، گفت: در زیست بوم علم و فناوری استان فارس ما در ۴۵ نقطه نماینده داشته ایم.

وی با اشاره به برخورداری فارس از ۶۰ پایگاه علمی و بیش از پنج مرکز رشد فعال داریم، افزود: به دنبال تحقق مرجعیت علمی بوده و برای این مهم، نگاه ما هم افزایی و جلوگیری از فعالیت های جزیره ای است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس اظهار داشت با بیان اینکه شبکه بزرگ حل مسئله علمی در کشور راه اندازی شده و در فارس نیز در هفته پژوهش رونمایی می شود، اذعان داشت: در استان فارس نزدیک به ۳۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد و تلاش داریم بسترهایی را برای آنها فراهم کرده تا با کمترین مشکلات به فعالیت های خود بپردازند.

وی مردمی کردن مسائل را از دیدگاه های مهم و عملیاتی بسیج علمی فارس اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی سایر ارگان ها بتوانیم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب کار را پیش ببریم.

کد خبر 1738760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha