اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت برگزار شد

اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولین و فرهنگیان جنوب کرمان در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولین و فرهنگیان جنوب کرمان در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار شد.

اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت برگزار شد

اصغر باقرزاده در اولین یادواره شهدای دانش آموز ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان، گفت: شهدا با از خودگذشتگی برای حفظ قرآن، کشور و دین، در جبهه های جنگ جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: امام راحل (ره) در نامه های خود به حاج احمد آقا می نویسند که تا جوان و نوجوان هستی ارتباط خود را با پروردگار محکم کن که ارزش این کار از دوران میانسالی و سالمندی بسیار بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت شهدا یعنی دانش آموزان شهدا را خوب بشناسند بنابراین می توانند حداقل یک شهید بزرگوار را انتخاب کنند و با دقت در سیره و روش زندگی شهیدان، دریابند که چگونه آنها راه سعادت را پیمودند.

باقر زاده تصریح کرد: دانش آموزان با مطالعه زندگی شهدا می توانند از راه و روش زندگی آن بزرگواران الگو بگیرند و ان شاءالله همگی راه شهیدان را تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهیم داد.

اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت برگزار شد

اجرای طرح لاله های روشن در چهل هزار مدرسه

رضا رضایی در این یادواره، با اشاره به آغاز طرح لاله های روشن، گفت: قرار است این طرح در چهل هزار مدرسه در سراسر کشور اجرا شود و آغاز این طرح از شهرستان قهرمان و قهرمان پرور جیرفت می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در این راستا یادواره های دانش آموزی در مدارس تحت عنوان طرح لاله های روشن اجرا می شود تا دانش آموزان با سبک زندگی و سیره شهدای دانش آموز آشنا شوند.

وی تصریح کرد: خالص ترین انسان ها در دوران دفاع مقدس، شهدا هستند که ما به عنوان وارثان انقلاب وظیفه پاسداری از ایران اسلامی و خون شهیدان را بر عهده داریم.

رضایی عنوان کرد: ما باید با مدد از شهدا بخواهیم که در رکاب آقا امام زمان (عج) سربلند باشیم.

کد خبر 1738802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha