همزمان با سفر رئیس‌جمهور به گلستان؛ ۱۸۵۴ خانوار صاحب خانه می‌شوند

ملک گفت: در دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان عملیات اجرایی پنج هزار و هفت واحد مسکونی آغاز و یک هزار و ۸۵۴ واحد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مهدی ملک امروز در آغاز به‌کار جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی استان توسط دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان توسعه، تعریض و آسفالت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور، پروژه تعریض و آسفالت باند جنوبی محور بندرترکمن به آق قلا که از مطالبات جدی مردم استان و مصوبه دور اول سفر هیئت دولت به گلستان بود، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی آسفالت باند شمالی این محور انجام شده است.

ملک گزارشی از حوزه ساخت مسکن هم ارائه کرد و افزود: در حال حاضر ۴۰ هزار و ۶۶ واحد مسکونی در قالب های مختلف مسکن حمایتی، مسکن خودمالک، مسکن مهر باقیمانده از دولت قبل و مسکن بازآفرینی شهری در سطح استان در حال احداث است.

وی بیان کرد: در دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان عملیات اجرایی پنج هزار و ۷ واحد مسکونی آغاز و هزار و ۸۵۴ واحد افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در دولت مردمی سیزدهم سه هزار و ۶۷۶ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان نوسازی شد و این تعداد به نسبت دولت قبل رشد ۳۰۸ درصدی دارد. همچنین در دولت سیزدهم سه هزار و ۲۴۱ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خاکی بافت های فرسوده شهری استان به شهرداری ها واگذار شد. این تخصیص قیر رایگان به نسبت دولت قبل در دولت سیزدهم رشد ۶۶۰ درصدی داشته است.

کد خبر 1738823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha