حضور روزانه بیش از ۱۰۰ نیروی هلال احمر در جاده‌های گلستان

غریب‌آبادی گفت: روزانه ۱۰۷ نیروی جمعیت هلال احمر گلستان در قالب طرح ملی امداد و نجات در جاده‌های استان گلستان حضور خواهند داشت.

قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اعلام این مطلب اظهارکرد: طرح ملی امداد و نجات جاده‌ای از (۲۱ آذر) آغاز شده و تا (۲۰ اسفند) ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه این نهاد همواره در کنار مردم بوده است، گفت: در مدت اجرای این طرح ۱۲ کشیک اضطراری در ۱۲ شعبه به همراه ۱۶ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۴ پایگاه بین شهری، یک دریایی و یک پایگاه کوهستان و سه پست موقت و فصلی طرح زمستانی در شهرهای گمیشان، مراوه‌تپه و دلند فعال خواهند بود.

وی افزود: علاوه براین چهار مرکز امدادی شامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، مرکز نگهداری سگ‌های تجسس (آنست) و پایگاه امداد هوایی و در مجموع ۳۵ پایگاه ثابت، سیار، فصلی و مرکز امدادی در مدت اجرای این طرح به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

غریب‌آبادی گفت: روزانه ۱۰۷ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات جاده‌ای مشارکت دارند. همچنین ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه خودروی آرگو، یک فروند قایق نجات، ۱۰ ست کوهستان، یک فروند بالگرد، ۱۲ دستگاه موتور سیکلت و موتورخانه، یک دستگاه خودروی فرماندهی و ارتباطات و ۲۷ دستگاه وانت تک و دو کابین در این طرح مشارکت دارند.

وی از مردم خواست در فصل زمستان پیش از تردد در جاده‌های کوهستانی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و در صورت تردد حتما لوازم ضروری به همراه داشته باشند.

کد خبر 1738853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha