دوره آموزشی مقدماتی مزاج شناسی و سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب فارس برگزار شد

دوره آموزشی مقدماتی مزاج شناسی و سبک زندگی اسلامی با حضور ۷۱۰ نفر از طلاب طرح امین خواهر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از فارس با اشاره به برگزاری دوره آموزش مقدماتی مزاج شناسی و سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب طرح امین خواهر استان فارس، گفت: این دوره آموزشی با حضور تعداد ۷۱۰ نفر از طلاب به صورت آفلاین و با تدریس خانم توانانیا از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد..

 نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس افزود: طلاب شرکت کننده در این دوره آموزشی با راه های شناخت انواع مزاج آشنا شدند.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه هر طبع و مزاجی دارای شخصیت های منحصر به فرد خود است، خاطرنشان کرد: اگر شخصیت افراد بر اساس مزاج ها تنظیم شده و زندگی نیز با فهم مزاج ها همراه باشد، در نحوه درست رفتار و کنترل رفتار افراد مؤثر است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب و نقش آنان در ارائه مشاوره به آحاد مردم اظهار داشت: این دوره های آموزشی افزون بر تأثیرگذاری بر رفتار طلبه در ارتقای سطح اطلاعات علمی طلاب در برخورد با دیگران مؤثر است.

نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه استان فارس برگزاری دوره مزاج شناسی و سبک زندگی اسلامی را فرصتی برای ارتقای سطح فعالیت مشاوره ای طلاب دانست و اظهارداشت: طلاب با مجهز شدن به علوم روز می توانند در عرصه های مهم تبلیغی و مشاوره ای موفق عمل کنند.

کد خبر 1738873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha