سوگواره یاس نبوی در ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام موسوی از اجرای سوگواره یاس نبوی در ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان زنجان خبر داد و گفت: ۱۳ مبلغ مذهبی در این ایام فعالیت تبلیغی و برنامه های مذهبی ، فرهنگی و مشاوره ای اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی از ۲۲ تا ۲۸ آذرماه  که مصادف با ایام شهادت دختر گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله است  از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع و امامزادگان شاخص سراسر کشور و همچنین در استان زنجان به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: امسال ۱۳ مبلغ در ۱۰ نقطه از استان زنجان به امر تبلیغ معارف اسلام و اهل بیت و اجرای مشاوره مذهبی و برنامه های فرهنگی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان می پردازند.

به گفته این مسئول، این مبلغین که از سوی مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف اعزام شده اند با توجه به آموزش ها و دوره های  ویژه ای که دیده اند در مدارس و مساجد شهری و روستایی محل تبلیغ خود در میان دانش آموزان و مردم نیز حضور خواهند یافت.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد:طرح سوگواره یاس نبوی با هدف تبلیغ و ترویج معارف اسلام و اهل بیت علیهم السلام و بویژه فرهنگ فاطمی که الگوی ما در بحث ولایتمداری و حضور فعال بانوان با حفظ اصول با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص در سراسر استان اجرا می شود.

وی یادآور شد: هیئت امنای امامزادگان و خادمین ثابت و افتخاری اماکن مذهبی اجرا کنندگان این طرح هستند که میزبان علاقه‌مندان و ارتمندان اهل بیت و بویژه کودک و نوجوان خواهند بود و باید فضا و محتوای مناسب و متناسب با نیازهای روز در اختیار آنها گذاشته شود.

کد خبر 1738879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha