اعلام آمادگی هیئت های مذهبی برای حضور در دسته روی سالروز شهادت فاطمه زهرا (س)

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان گفت: تمام هیئت های مذهبی سطح شهر و روستا در این شهرستان برای شرکت در مراسم دسته روی روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام آمادگی کرده اند.

محمد محمدزاده قانعی، رییس شورای هیئات مذهبی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این شهرستان دارای ۲۲۰ هیئت مذهبی بوده که از این تعداد ۲۵ هیئت ثابت در شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم دهه دوم فاطمیه پنج شب مراسم عزاداری برگزار می شود که از پنج شنبه شب تا دو روز پس از شهادت ادامه دارد و تمام هیئت ها صبح روز شهادت در چهارراه دفاع مقدس حضور می یابند و به سمت مصلی امام خامنه ای حرکت خواهند کرد.

محمدزاده قانعی عنوان کرد: برنامه محوری این شهرستان در روز یکشنبه که سالروز شهادت می باشد دسته روی تمام هیئت های مذهبی از سمت چهار راه دفاع مقدس به سمت مصلی است و در آنجا پیکر یکی از شهدای گمنام در محوطه مصلی تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان با اشاره به برنامه های مساجد سطح شهر و روستا جهت برگزاری آیین باشکوه مراسم عزاداری در پنج شب اضافه کرد: عموم مساجد اعلام آمادگی کردند و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا با هماهنگی هیئت های که فضاسازی مناسبی در خصوص ایام شهادت انجام شده سایر برنامه های روضه خوانی به نحو مطلوب برگزار شود.

 از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه به مدت پنج شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام مساجد شهر و روستا برگزار می شود.

  

کد خبر 1738893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha