یادواره شهدا یعنی راه و مسیر شهدا فراموش نمی‌شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: شهدا بل احیاء واقعی هستند و به عنوان ناظرین مجالس عملکرد ما را می بییند و یادواره شهدا یعنی راه و مسیر شهدا را فراموش نکردن است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، یادواره شهدا با حضور فرماندار، امام جمعه، روسای ادارات، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان هامون و شهرک علی اکبر در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای لطف الله برگزار شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این یادواره گفت: حیات شهیدان واقعی تر از حیات انسان های روی زمین است و شهدا بل احیاء واقعی هستند و به عنوان ناظرین مجالس عملکرد ما را می بییند و یادواره شهدا یعنی راه و مسیر شهدا را فراموش نکردن است .  

 محمد ناظری در ادامه افزود: یادواره شهیدان از فضائل ارزشمند است و حقیقتا بزرگداشت راه شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا ماندگار هستند و نام آنها همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشد.   

ناظری اضافه کرد: دین اسلام مدیون فداکاری و مجاهدت شهیدان است و بقای دین اعمال شهیدان است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار کنونی ارمغان شهیدان است و خون ها و فداکاری های زیادی برای تثبیت نظام اسلامی داده شده و نظام اسلامی را با این درجه از اقتدار رسانده است. 

در این مراسم خانواده شهدا و مردم روستا که میزبان یک شهید گمنام بودند ۱۲ خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آمد. 

کد خبر 1738895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha