فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه برتر کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی حوزه نماز شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با رای هیئت نظارت و ارزیابی استان حائز رتبه خوب در ششمین اجلاسیه استانی نماز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ششمین اجلاس استانی نماز در کهگیلویه و بویراحمد به همت ستاد اقامه نماز استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج و جمع دیگری از مدیران استانی در سالن اجتماعات حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) یاسوج برگزار شد.

در این آئین از دستگاه‌ها و نهادهای برتر همچنین خبرگزاری‌های فعال در حوزه نماز و معارف با اهدای لوح تقدیر، به عمل آمد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با رای هیئت نظارت و ارزیابی استان حائز رتبه خوب در ششمین اجلاسیه استانی نماز شد و از امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از این تقدیرنامه که به امضای نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان رسیده، آمده است:

جناب آقای دکتر امین درخشان

مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

با سلام

گام برداشتن در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه اسلامی یکی از افتخاراتی است که انبیا و اولیا الهی برای آن از خداوند متعال درخواست توفیق را داشته‌اند.

چنانچه حضرت ابراهیم علیه السلام از خداوند می‌خواهد «رَبِّ ٱجۡعَلۡنِی مُقِیمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن ذُرِّیَّتِیۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ» سوره ابراهیم آیه(40) نمی‌دونم خدایا مرا و ذریه‌ام را از اقامه کنندگان نماز قرار بده».

اکنون که به حول و قوه الهی آن اداره کل چنین توفیقی داشته که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز با رای هیئت نظارت و ارزیابی استان حائز رتبه خوب گردد، از زحمات جنابعالی، دبیر اقامه نماز آن مرکز و کلیه همکارانی که در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تلاش نموده‌اند، تقدیر و تشکر می‌گردد.

کد خبر 1738904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha