خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار همگان قرار گیرد

عسکرنجاد با تاکید در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد عسکرنجاد، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری مرکزی عصر امروز پنج شنبه (۲۳ آذر) در اجلاسیه مشاوران ایثارگران ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان مرکزی، با تاکید بر رسیدگی به امور ایثارگران و جانبازان، گفت: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به رفتار و عملکرد ما مسئولان بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه سعی داریم تا قوانین و مقررات مربوط به جامعه ایثارگری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را با جدیت بیشتری پیگیری و اجرا نماییم، افزود: با اجرای این مهم در صدد هستیم تا فضای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیش از پیش فراهم شود.

مشاور استاندار و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری مرکزی با اشاره به سفر مشاوران وزار، تصریح کرد: باید از حضور مشاوران وزرا در استان برای پیگیری مسائل و مشکلات ایثارگران بهره کافی را ببریم.

عسکر نجاد ادامه داد: چه بسا برخی قوانین جامع ایثارگری در مرحله اجرا به مشکل برخورده و لازم باشد بازبینی در آن صورت بگیرد و یا قوانین جدیدی وضع شود لذا از این فرصت میزبانی باید بیشترین بهره را در حل و فصل مشکلات ایثارگران ببریم.

وی خاطر نشان کرد: انتظار ما این است این سفر صرفا انجام امر اداری نباشد بلکه با ارائه پیشنهادات، مطرح نمودن مشکلات و ارائه نقد بتوانیم حرف ایثارگران را بزنیم و مشکلات را اساسی حل نماییم  و از این فرصت برای ارائه قوانین جدید در حوزه های مختلف درمان، آموزش، مسکن، اشتغال و رفاهیات برای برنامه پیشنهادی دولت کمکی نماییم.

گفتنی است در اجلاسیه مشاوران ایثارگران ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان خانم معصومی نماینده ایثارگران جهاد کشاورزی به عنوان نماینده دستگاه های دولتی و آقای سرلک به عنوان نماینده تشکل های شاهد و ایثارگر و همچنین نماینده زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان نظرات و پیشنهادات و مسائل مطرح در حوزه ایثارگری اعم از درمان، جذب و تبدیل وضعیت، مسکن و آموزش را مطرح  نمودند.

کد خبر 1738962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha