قصه های فاطمی برای دختران فاطمی

حسینخانی از برگزاری دورهمی دخترونه همراه با قصه های دینی ویژه دختران در کانون فرهنگی هنری روح الله خبر داد.

عباس حسینخانی، با اشاره به برگزاری دورهمی دخترانه توسط کانون فرهنگی هنری روح الله، مسجد خاتم الانبیاء(ص) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دورهمی پنج شنبه هر هفته به همت رابط خواهران کانون و مربیان محترم با حضور دختران در حسینیه شهداء برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت حضرت زهرا(س) قرار داریم افزود: برنامه این هفته در دو رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ سال به بالا با هدف تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی برگزار شد.

قصه های فاطمی برای دختران فاطمی

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله با اشاره به اینکه در بخش کودکان ۷ تا ۱۳ سال برنامه ها با پخت باسلق و قصه گویی انجام شد، ادامه داد: در این دورهمی قصه های قرآنی برای بچه ها بیان شد و همچنین در خصوص سوره مبارکه کوثر نیز توضیحاتی به این عزیزان ارایه و به سوالات بچه ها پاسخ داده شد.

حسینخانی همچنین با اشاره به اینکه ایده پردازی و خاطره گویی برای بچه های بالای ۱۳ سال از دیگر برنامه های این دورهمی بود، بیان کرد: بحث و تبادل نظر در خصوص حضور و جذب جوانان توسط هم سن و سالان خود، بهره گیری از تجارب خوب دیگران و کانون های موفق و فعال و همچنین اجرای برنامه های متناسب با سن و سال بچه ها از جمله برنامه های این دورهمی بود.

قصه های فاطمی برای دختران فاطمی

وی همچنین در رابطه با خاطره گویی نیز بیان کرد: اعضای شرکت کننده به خاطره گویی از زمان حضور خود در کانون مسجد را برای دیگر دوستان خود بیان کردند.

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله اضافه کرد: دورهمی دخترانه صبح پنج شنبه هر هفته با حضور گسترده دختران فاطمی در مسجد خاتم الانبیاء اراک برگزار می شود.

قصه های فاطمی برای دختران فاطمی

کد خبر 1738969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha