جیش الظلم مسئولیت حمله تروریستی را برعهده گرفت /اسامی شهدای حمله تروریستی راسک

در پی حمله ناجوانمردانه تروریست‌های جیش‌الظلم‌ به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک، ۱۱ نفر به شهادت رسیده و تعدادی از نیروهای فراجا نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بامداد امروز ۲۴ آذر در پی حمله ناجوانمردانه تروریست ها به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۲ نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و۷ نفر مجروح شدند.

در این حمله تروریستی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، نیروهای‌ پلیس حاضر در این مقر شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند و تعداد زیادی از آنها را مجروح کردند.

طبق آخرین اخبار، هم‌اکنون ‌اوضاع در منطقه تحت کنترل بوده و نیروهای امنیتی حاضر در منطقه در حال پاکساری منطقه بوده و امنیت توسط نیروهای امنیتی برقرار شده است.

در پی حمله تروریستی به مقر انتطامی در راسک «مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محمد فیروز نیا، حمید رضایی امین» به شهادت رسیدند.

در این حادثه «اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی» مجروح شدند که جهت درمان به زاهدان اعزام شدند.

براساس این گزارش در این درگیری دو نفر از اعضای تیم تروریستی نیز به هلاکت رسیدند که گروهک در ادامه با برجای گذاشتن جنازه و فرد مجروح خود از محل متواری شدند.

«جیش الظلم» مسئولیت حمله‌ برعهده گرفت

گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

در این حمله تروریستی تعداد زیادی از این تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند که بلافاصله در تاریکی شب از منطقه گریختند.

برپایه آخرین اخبار در حال حاضر جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و همچنین پرواز بالگردها و پهبادها برای بررسی موقعیت مهاجمان در مرز مشترک ایران و پاکستان برقرار است.

وضعیت شهر راسک عادی است

علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساغت ۲ نیمه شب بود که تعدادی از تروریست‌ها، با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند. متاسفانه در این حمله تروریستی ۱۱ نفر از افسران ارشد، سربازان و نیروهای ما در فراجا به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی هم مجروح شدند. افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. در حال حاضر، وضعیت شهر عادی است و اقدامات لازم دارد صورت می‌گیرد و اطلاعات تکمیلی را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.

کد خبر 1739005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha