رئیس انجمن نمایشی تئاتر کشور:

هنر متعهد دینی با محوریت مسجد و هدایت کانونی آن محقق می‌شود

رویکرد فُرم و محتوا در طرح مدرسه تئاتر شبستان بصیرت افزایی و خلق هنر متعهد است
هنر متعهد دینی با محوریت مسجد و هدایت کانونی آن محقق می‌شود

بهزادی فر با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بسط و نشر ارزش های اسلامی و دینی گفت: فُرم و محتوا در قالب طرح مدرسه تئاتر شبستان با رویکرد بصیرت افزایی دینی است.

حسین بهزادی فر با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بسط و نشر ارزش های اسلامی و دینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: فُرم و محتوا در قالب طرح مدرسه تئاتر شبستان با رویکرد بصیرت افزایی دینی است.

هنر متعهد دینی با محوریت مسجد و هدایت کانونی آن محقق می‌شود

رئیس انجمن تئاتر نمایشی تئاتر کشور افزود: ظرفیت قابل توجه مساجد در ظهور و پرورش استعدادهای بی نظیر هنری همواره قابل توجه است، نمونه آن ظهور هنرمندانی شاخص همچون کورش زارعی، مرحوم فرج الله سلحشور و بسیاری دیگر از هنرمندانی است که با نگاه به عرصه هنر متعهد هنرآفرینی کردند.

وی با اشاره به اهمیت رشد برنامه های معرفتی با رویکرد مسجد توضیح داد: طرح مدرسه تئاتر شبستان که در قالب مسجد و با محوریت مسجد آغاز به کار کرده است به نوبه خود زمینه ساز و بسترساز حرکتی جهت مند به سوی رشد هنر ارزشی و آیینی است.

رئیس انجمن تئاتر نمایشی تئاتر کشور خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در محور تربیتی امام مسجد و فضای محیطی مسجدی پیشگام خلق آثار هنری ارزشی، آیینی و هنری هستند.

کد خبر 1739012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha