آغاز طرح«ترنم بهشتی» در آستارا

حیدری از آغاز طرح«ترنم بهشتی» در بندر مرزی آستارا خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و رشد تعالی مادران در این شهرستان آغاز شده است.

شهربانو حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: طرح«ترنم بهشتی» در سطح تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه خواهران حضرت زینب(س) آغاز شده است.

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه طرح«ترنم بهشتی» در راستای تشویق به فرزندآوری و پویایی جمعیت اجرا می‌شود، افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی، رشد تعالی مادران، ترویج مهارت‌های فرزند پروری و همسرداری از اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به اینکه مادران دارای فرزند زیر ۶ سال در قالب اجرای طرح«ترنم بهشتی» جهت تربیت فرزندان توانمند می‌شوند، تصریح‌کرد: در کارگاه‌های تربیتی طرح«ترنم بهشتی» اساتید مجرب به کار گرفته شده است.

حیدری از ثبت‌نام مادران برای شرکت در طرح«ترنم بهشتی» در سطح پایگاه‌های بسیج شهر آستارا خبر داد و گفت: مادران عزیز می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در این کارگاه‌ها جهت تربیت فرزندان خود شرکت کنند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر اینکه در راستای نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی باید تلاش کنیم، خاطرنشان‌کرد: هدف دشمنان آسیب‌زدن به نهاد خانواده است و از طریق ترویج بی حجابی و بی عفتی می‌کوشند تا ضمن کاهش ازدواج و فرزندآوری در کشور، بحران جمعیتی برای کشور ما ایجاد کنند و باید برای مقابله با این حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان برنامه داشته و نقشه‌های‌شان را خنثی کنیم.

کد خبر 1739047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha