شب یلدا، بهانه ای برای صله رحم و فرصتی برای همدلی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: شب یلدا، بهانه ای برای صله رحم و فرصتی برای همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن شب یلدا گفت: شب یلدا، بهانه ای برای صله رحم و فرصتی برای همدلی است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در رسوم ایرانی، صله رحم جزو مهم ترین آداب ایرانی است. اسلام خانواده محور و صله رحم مدار است و پیوند اجتماعی از ارکان فرهنگ اسلام است و ثواب آن از هر کار خیری بهتر است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: صله رحم برکاتی چون دوستی خدا، عاقبت بخیری، جلوگیری از پیشامدهای ناگوار و دفع بلا، آسانی حساب در قیامت، کفاره گناهان، زدودن کینه ها و زیاد شدن روزی و حفظ نعمت ها را به همراه دارد.

شب یلدا، بهانه ای برای صله رحم و فرصتی برای همدلی است

وتوی قطعنامه توسط امریکا چراغ سبزی برای ادامه جنایت علیه بشریت است

خطیب جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از خطبه ها به تحولات اخیر جهان اشاره کرد و گفت: وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل توسط امریکا خشم جهانی را برانگیخته است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: امریکا تاکنون ۴۰ مرتبه به نفع رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل قطعنامه های بین المللی را وتو کرده است و رئیس جمهور آن کشور با فضاحت خود را صهیونیست معرفی می کند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: امریکا و غرب استاندارد دوگانه ای دارند و انسان دوستی و شعار آزادی آن ها فقط بازی کردن با افکار عمومی است.

حجت الاسلام سلیمانی با انتقاد از سران برخی کشورهای مسلمان گفت: شما که شاهد جنایات و نسل کشی صهیونیست ها هستید چرا سکوت کرده اید و ذلت و وابستگی شما تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه آران و بیدگل به ناکارآمدی سازمان های بین المللی در برابر جنایات صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: وتوی قطعنامه توسط امریکا در واقع چراغ سبزی برای ادامه جنایت صهیونیست ها علیه بشریت است.

شب یلدا، بهانه ای برای صله رحم و فرصتی برای همدلی است

کد خبر 1739051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha