مسئولان به فکر مکان مناسب برای دفن زباله بخش کرگانرود باشند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: مسئولان ذیربط استان و شهرستان به فکر مکان مناسب برای دفن زباله شهر لیسار و بخش کرگانرود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان  به مسئله اقتصاد ایران اسلامی قبل از تحریم‌های سال ۲۰۱۲ اشاره کرد و افزود: در آن زمان اقتصاد ایران عملا مبتنی بر فروش نفت بود و تمام پروژه‌های کشور نیز با فروش نفت و وارد کردن ارز به کشور پیش می‌رفت ولی روز به روز با فشار دشمنان انقلاب و تحریم‌های ظالمانه مشکلات مردم زیاد شد.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش تصریح‌کرد: با به کار آمدن دولت سیزدهم نگرش تازه‌ای به اقتصاد ایران وارد شد و اقتصاد مقاومتی و ایجاد نگرش در حوزه سیاسی و تکیه بر توان داخلی مورد توجه بیشتری قرار گرفت که قابل تقدیر است.

وی به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به کشور روسیه اشاره کرد و آن را یک نگرش خوب برای پویا کردن اقتصاد کشور با همراهی دوستان و کشورهای همسایه برای شکوفایی انقلاب و برون رفت از مشکلات کشور دانست.

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به فساد مالی بزرگ و عجیب شرکت دبش، گفت: این موضوع باعث بدبینی و ناامیدی مردم که سرمایه اصلی این نظام هستند، شده بود که با ورود دولت سیزدهم به موضوع و شناسایی عاملان این فساد بزرگ مالی مردم را به مبارزه و برخورد و جلوگیری از تکرار چنین فساد هایی امیدوار کرد.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به موضوع مکان نامناسب دفن زباله در شهر لیسار و بخش کرگانرود اشاره کرد و از تمام مسئولان خواست به فکر مکان مناسب برای دفن زباله این بخش باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ادارات بخش و شهرستان تالش نظارت خود را بر کارهای زیر مجموعه خود بیشتر کنند، تصریح‌کرد: چطور می‌شود که زیر مجموعه یک مدیر اداره تخلف می‌کند و مدیر اداره از آن بی‌خبر است.

حجت‌الاسلام فلاح با تسلیت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی همه مومنین است.

کد خبر 1739054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha