همایش مهارت‌افزایی مداحان در خرم‌بید برگزار شد

همایش مهارت افزایی مداحان، ذاکران و ستایشگران اهل بیت(ع) و هیئات مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان خرم‌بید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارسف همایش مهارت افزایی مداحان، ذاکران و ستایشگران اهل بیت(ع) و هیات های مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد خرم بید برگزار شد.

طیبی مسئول بسیج مداحان و شورای هیات های مذهبی شهرستان خرم بید، در این مراسم مهم ترین اهداف این سازمان را شناسایی، جذب، پرورش، به‌کارگیری و ارتقای کمی و کیفی کادری در تراز انقلاب عنوان کرد.

وی همچنین افزایش سطح معرفت دینی، بصیرتی، ترویج فرزند آوری و مقابله با جریانات انحرافی و... را از دیگر اهداف سازمان بسیج مداحان و شورای هیات های مذهبی برشمرد.

حجت الاسلام پاشاپور راوی نمونه کشوری نیز که میهمان ویژه این همایش بود در سخنانی با اشاره به ایجاد انسجام، وحدت رویه و هماهنگی برای تحقق جهاد تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای، گفت: پیدایش گروه های ضد اسلام با هدف ضربه بر پایه و اساس اسلام است.

وی به نقش پررنگ مداحان، شاعران، هیات های مذهبی و توجه به اتفاقات جهان اشاره کرد و خواستار تبیین و روشنگری در این عرصه ها شد.

 مرثیه سرایی محمد طیبی ذاکر اهل بیت(ع) دیگر برنامه ای همایش بود.
 

کد خبر 1739089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha