ایجاد شبکه قرارگاهی لازمه تأثیرگذاری در فعالیت های فرهنگی است

معاون فرهنگی- تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: از جمله مهم ترین الزامات در راستای تأثیرگذاری در فعالیت های فرهنگی، ایجاد شبکه قرارگاهی و تقویت هم افزایی در این باره است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرش رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: یکی از مهم ترین الزامات در راستای تأثیرگذاری در فعالیت های فرهنگی، ایجاد شبکه قرارگاهی و تقویت هم افزایی در این باره است.

معاون فرهنگی- تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در همین خصوص ما در سراسر کشور در مدارس علمیه خواهران حدود ۲۸۰ قرارگاه فرهنگی ایجاد کرده ایم که قرار است ۱۵۰۰ تشکل با آنها در راستای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی همکاری داشته باشند.

وی افزود: لازمه موفقیت در عرصه فعالیت های فرهنگی ایجاد شبکه قرارگاهی و تقویت انسجام و هم افزایی در بین تشکل ها و نهادهای فرهنگی به ویژه تشکل های مردمی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران همچنین با اشاره به عرصه‌های فعالیت قرارگاه های فرهنگی گفت: این قرارگاه‌ها در موضوعات گوناگونی همچون موضوعات عفاف و حجاب، جمعیت، جهاد تبیین، مباحث آسیب‌های اجتماعی و زن و خانواده و... به فعالیت می پردازند.

وی تصریح کرد: به لطف الهی ما در ایران اسلامی ظرفیت های مختلف و بسیار گسترده ای در زمینه امور فرهنگی و تبلیغی در اختیار داریم که باید بتوانیم با برنامه ریزی هدفمند و دقیق از آن ها نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 1739124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha