آموزش تئاتر کاغذی یک ابزار فرهنگی برای تولید محتوا است

لطفی نژاد با اشاره به اینکه تئاتر کاغذی در مساجد برای تولید محتوا یک فرصت اثرگذار است گفت: آموزش تئاتر کاغذی یک ابزار فرهنگی برای تولید محتوا است.

ساغر لطفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص حضور خود در مدرسه تئاتر شبستان که در قالب کارگاه آموزشی ۲ روزه در البرز برگزار شد، گفت: تئاتر کاغذی زیرمجموعه تئاتر عروسکی و نوپا است.

هنرمند و استاد مدرسه تئاتر شبستان افزود: اهمیت تئاتر کاغذی از این حیث است که یک تئاتر زودبازده تلقی می شود و ابزارها و امکانات آن در دسترس و ارزان است.

وی با اشاره به جایگاه هنر تئاتر کاغذی در مساجد عنوان کرد: تئاتر کاغذی در مساجد برای تولید محتوا یک فرصت اثرگذار است، همچنین مدرسه تئاتر شبستان نیز با توجه به این هنر تأثیرگذار می تواند دستاوردها و راهبردهای کلان فرهنگی و هنری را در مساجد به دست آورد.  

 قریب به ۲۶ سال است که در حوزه کودک و نوجوان با محوریت آموزش تئاتر فعالیت دارم که در این دوره از فعالیت نیز در کارگاه ۲ روزه آموزشی مدرسه تئاتر شبستان در محمدشهر در خدمت نوجوانان و جوانان مسجدی بودیم.

به گفته وی، این دوره از آموزش نسبت به دوره های قبل، با کیفیت و منظم برپا شد و تمامی امکانات برای برپایی دوره های آموزشی ام در این کارگاه آموزشی فراهم بود.

وی توضیح داد: بچه ها و تمامی اقشار مختلف از تئاتر می آموزند و خیر و شرّ را در جریان مسائل مختلف زندگی از تئاتر می آموزند.

کد خبر 1739135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha