فعالیت ۲ هزار طلبه استان فارس در طرح امین مدارس/ بازدید از مدارس شهرستان زرین‌دشت

حجت الاسلام اسدی با اشاره به فعالیت ۲ هزار طلبه استان فارس در مدارس طرح امین گفت: در بازدید از مدارس طرح امین استان فارس نیازهای آموزشی طلاب بررسی و جهت رفع آن اقدام می شود.

 حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از فارس با اشاره به حضور میدانی در مدارس طرح امین شهرستان های فارس، گفت: در این راستا با حضور در مدارس شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت ضمن قدردانی از همکاری مدیران این آموزشگاه ها و حضور در کلاس تدریس و تبلیغ طلاب؛ توانمندی کلاسداری دینی مبلغان مورد بررسی قرار داده شد.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس هدف از این بازدید را آشنایی با نیازها و اطلاع از آموزش های مورد نیاز طلاب و مبلغان استان برشمرد و افزود: رسالت طرح امین کمک رسانی به امور تربیتی مدارس به ویژه ساخت نسل جوان پویای انقلابی است.

وی با بیان اینکه این مهم از سال های گذشته در استان فارس کلید خورده و از سال ۱۳۹۹ تاکنون به اوج خود رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه فارس مشغول به امر مهم تبلیغ و تربیت در مدارس طرح امین هستند.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه استان فارس تمام تلاش خود را جهت رشد و ارتقاء این طرح مهم به کار می گیرد، عنوان کرد: در این راستا کادر مرکز آموزش کاربردی استان فارس به صورت میدانی در بین طلاب امین و سایر طرح های معاونت تبلیغ جهت شناسایی نیازهای آموزشی آنان حضور پیدا می کند.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس گفت: در شهرستان زرین دشت حدود ۳۲ مبلغ و مبلغه مدارس امین در حال فعالیت هستند.

کد خبر 1739138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha