تفاهم‌نامه همکاری هلال احمر زنجان با موسسه خیریه عترت حضرت امیرالمومنین(ع) منعقد شد

هاشمی گفت: تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه عترت امیرالمومنین(ع) زنجان در راستای ایجاد امید و تاب آوری اجتماعی منقعد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله هاشمی در آیین افتتاح خانه هلال و امضای تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه عترت امیرالمومنین(ع) ضمن تسلیت شهادت جانسوز فاطمه زهرا(س) افزود: این موسسه خیریه در اهداف خودبا هلال احمر همسو و در تلاش خواهیم بود تا در زمینه حمایت های درمانی هم افزایی بیشتری در جهت حمایت از اقشار آسیب دیده و کمک به ارتقای سطح پوشش دسترسی آسیب پذیرترین افراد جامعه به خدمات درمانی و توانبخشی در هلال احمر را داشته باشیم.

وی یادآوری کرد: امضای این تفاهم نامه با هلال احمر منشا خیر و برکت خواهد بود و با توجه به ظرفیت های موجود برای کمک به این مجموعه تلاش خواهیم کرد. 

هاشمی تاکید کرد: با انعقاد این تفاهم نامه می توانیم در راستای اشتغال زایی و توانمند سازی جامعه قدم های بزرگی را برداریم و جوانان که ارزش های نظام محسوب می شوند را توانمند کنیم. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال  احمر نگاه سیاسی ندارد ارائه خدمات در آن بی منت می باشد و ارگانی خدمات رسان با ظرفیت بسیار عظیم داخلی و بین المللی هستیم. 

هاشمی با بیان اینکه  انجام کار خیر و عام المنفعه در برخی از موارد باید در جامعه اطلاع رسانی شود، اظهار داشت: چرا که تشریح این خدمات برای عموم مردم منجر به انگیزه مشارکت بیشتر دیگران در اینکارها می شود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین هلال احمر متفاوت تر از سایر مجمع خیرین است، افزود: کسانی در این مجمع حضور دارند شامل همه سمن های مردم نهادی می شود که در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با افتتاح خانه هلال موسسه خیریه امیر المومنین(ع)  زنجان می توانیم با ارائه آموزش های امدادی به اعضای علاقمند آنها را در پایگاه های امداد و نجات جاده ای جذب و بکارگیری کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ارایه آموزش های کمک های اولیه، مهارت های داوطلبی ،آمادگی در برابر مخاطرات و اعزام مربی جهت آموزش اعضای مؤسسه  به منظور تحقق شعار هرخانواده یک امداد گر و ارائه گواهی پایان دوره از اهداف راه اندازی خانه هلال در این مرکز می باشد.

کد خبر 1739152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha