حضرت زهرا(س) اسوه نجات بخش بشریت است

حجت‌الاسلام بهره‌بر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه جاودان و نجات بخش بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام مهدی بهره‌بر امروز(یکشنبه، ۲۶ آذر) در مراسم سوگواره یاس نبوی که با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)،گفت: حضرت زهرا(س) اسوه جاودان و نجات بخش بشریت است.

امام جماعت روستای کانرود بخش لوندویل بندر آستارا به ویژگی‌ها و خصوصیات حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: دخت نبی مکرم اسلام در همه ابعاد فردی، اجتماعی جلوه‌ای بی‌نظیر از زن در تاریخ بشریت است.

حضرت زهرا(س) اسوه نجات بخش بشریت است

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی، همسرداری، تربیت فرزند و سایر ویژگی‌ها و خصوصیات حضرت زهرا(س) باید در جامعه تبیین شود، تصریح‌کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تبیین ویژگی‌ها و خصوصیات بی‌بی دوعالم در جامعه بهره بگیریم و ایام فاطمیه(س) بهترین فرصت برای تحقق بخشیدن به این موضوع است.

حجت‌الاسلام بهره‌بر، مهم‌ترین پیام حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمیه را وحدت حول محور ولایت دانست و خاطرنشان‌کرد: حضرت وقتی دید؛ خطر انحراف، ولایت را تهدید می‌کند با سخنرانی، تبیین و روشنگری و افشاگری از ولی و ولایت دفاع کرد و ما هم به عنوان پیروان این حضرت باید اینگونه باشیم و راهش را ادامه دهیم.

حضرت زهرا(س) اسوه نجات بخش بشریت است

گفتنی است، مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی جلیل ابراهیم‌زاده از مداحان شهرستان آستارا در رثای حضرت صدیقه طاهره (س) پایان بخش سوگواره یاس نبوی در بندر آستارا بود.

کد خبر 1739412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha