برگزاری مسابقه مدیحه سرایی کوثر محبت ویژه نوجوانان

مسئول دفتر کانون مداحان برادر در شیروان گفت: مسابقه مدیحه سرایی کوثر محبت، ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال پسر با محوریت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

علی اسماعیلی، مسئول کانون دفتر مداحان برادر در شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مسابقه مدیحه سرایی کوثر محبت در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می گرددکه مرحله شهرستانی از  ۲۶ آذرماه تا ۱۳ دی ماه و استانی در آستانه ولادت امام زمان(عج) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پایان مسابقه همراه با هدای جوایز به برگزیدگان است خاطرنشان کرد: نوجوانان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به کانون مداحان در اداره تبلیغات اسلامی مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.

اسماعیلی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه مزبور عنوان کرد: الگوگیری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، سیره و منش ایشان در خانواده، تربیت فرزندان و فرزندپروری، شخصیت شناسی و آشنایی و مرور خاطرات زندگانی ایشان از جمله اهداف برگزاری مسابقه مدیحه سرایی است.

مسئول دفتر کانون مداحان برادر در شیروان بیان کرد: برگزاری اینگونه مسابقات تاثیر بسیاری خوبی در نوجوانان دارد و آنان بسیار متاثر می شوند و استقبال خوبی از آن خواهند کرد، در جلسات مختلف تاکید بسیار بر برگزاری چنین مسابقاتی برای این گروه سنی شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: به همین مناسبت نیز همچنین حوزه بسیج فاطمه الزهراء سلام علیها، مسابقه تلاوت سوره کوثر را به صورت مجازی برای کودکان دختر و پسر برگزار می کند که به ۱۰ نفر از کودکان عزیزی که سوره مبارکه کوثر زیبا ومنظم تلاوت کنند جوایز با لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند تا شنبه دوم دی ماه پایان مهلت ارسال آثار از کودک خود در حین تلاوت سوره مبارکه کوثر فیلم بگیرید وبه آیدی زیر در روبیکا ارسال کنند.

کد خبر 1739482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha