هنرستان های هنرهای زیبا در جنوب کرمان تجهیز شدند

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: هنرستان های هنرهای زیبا دخترانه و پسرانه در جنوب کرمان تجهیز شدند.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هنرستان های هنرهای زیبا دخترانه و پسرانه در جنوب کرمان تجهیز شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در همین راستا تجهیزاتی از جمله صندلی، میز، صوت و نور، ویدئو پروژکتور، دوربین و تجهیزات سینمایی در اختیار این هنرستان ها قرار داده شد.

وی بیان کرد: همچنین آبسرد کن، وسایل گرمایشی و سرمایشی و تخته وایت برد به این مدارس اختصاص یافت‌ و علاوه بر این نیز نمازخانه های این هنرستان ها تجهیز شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تامین زیرساخت های دائمی این هنرستان ها در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: اعتبار مورد نیاز برای تهیه این تجهیزات از طریق اعتبارات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تامین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد:تاکنون مجوز برگزاری کلاس های درسی در رشته های گرافیک، نقاشی، نمایش، سینما و موسیقی برای این هنرستان ها اخذ شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب از تحصیل در این هنرستان ها، در تلاش هستیم تا براساس علاقه و نیازمندی های منطقه رشته های تحصیلی این هنرستان ها را افزایش دهیم.

حجت الاسلام حسینی دانش‌آموزان را سرمایه‌ های انسانی ارزشمند کشور دانست و خاطرنشان کرد: با فراهم کردن امکانات اولیه آموزشی در مدارس می توان گامی موثر در ایجاد فضای آموزشی مناسب توام با آرامش برای دانش آموزان برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جا دارد از مدیرکل از مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به جهت همکاری و همراهی در تجهیز هنرستان های هنرهای زیبا در جنوب کرمان تشکر کنم.

کد خبر 1739496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha