عطر و بوی کربلا در آستارا پیچید

همزمان با ایام فاطمیه(س) پرچم بارگاه منور حضرت سیدالشهدا(ع) وارد بندر آستارا شد و عطر و بوی کربلا در این شهرستان پیچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با ایام حزن انگیز فاطمیه(س) پرچم بارگاه منور حضرت سیدالشهدا(ع) امروز(دوشنبه، ۲۷ آذر) وارد بندر آستارا شد و مورد استقبال مردم ولایی و حسینی این شهرستان قرار گرفت.

با ورود پرچم گنبد مطهر حرم امام حسین(ع) به محل نمازخانه سپاه ناحیه آستارا که با مداحی خلیل خوبکار از مداحان این شهرستان همراه بود حال و هوای محرم در این مکان مقدس پیچید و دل‌ها به سمت کربلا روانه شد.

عطر و بوی کربلا در آستارا پیچید

لحضه ورود پرچم بارگاه منور حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) لحضه شیرین و به یادماندنی بود، حاضرین خود را به پرچم رسانده و در حالی که اشک شوق از چشمانشان جاری بود، پرچم را زیارت کردند.

عطر و بوی کربلا در آستارا پیچید

به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان پرچم بارگاه منور سیدالشهدا(ع) با هدف اشاعه فرهنگ عاشورای حسینی و زنده نگه داشتن ارزش‌های معنوی واقعه عاشورا و ارتقای باورهای دینی و معنوی وارد شهرستان آستارا شد.

عطر و بوی کربلا در آستارا پیچید

گفتنی است، در پایان این مراسم، از ۱۱ خادم موکب شهدای آستارا که در ایام اربعین حسینی امسال در منطقه قصرشیرین کرمانشاه به ارائه خدمات به زائرین حسینی پرداخته بودند، با اهدای لوح و جوایزی قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 1739589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha