نارضایتی مردم نهبندان از عملکرد بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن

ایروانی گفت: مردم از عملکرد بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن ناراضی هستند،  لذا نظام بانکی باید گزارش قوی در این خصوص ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ابوالفضل ایروانی امروز (۲۷ آذر) در شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: قانون انتخابات مردادماه امسال تغییر اساسی داشت و یک هیئت مستقل مردمی تشکیل شده است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه فرماندار ۳۰ نفر معتمد را معرفی می کند اما هیئت نظارت آنها را نظارت و تغییر می دهد، افزود: برای اولین بار در قانون انتخابات کشور واژه عدم احراز در کنار تایید و عدم تایید صلاحیت داریم.

ایروانی با اشاره به اینکه انتخابات امسال الکترونیکی شده است، ادامه داد: رقابت و مشارکت انتخابات دو اصلی است که مردم در آن نقش دارند، لذا انتظار داریم مردم بار دیگر حماسه آفرینی کنند.

وی با اشاره به شعار سال، افزود: کارنامه دولت سیزدهم در نهبندان درخشان است و هزار میلیارد تومان در بخش تولید سرمایه گذاری داریم.

فرماندار نهبندان یکی از ضعف های نهبندان را تبیین گری دانست و گفت: آب و جاده مطالبه اصلی مردم بوده و اولویت ما نیز هست.

ایروانی با بیان اینکه به دنبال اهداف تمدن ساز هستیم، ادامه داد: دنیا در رقابت سختی با ما است و رسیدن به اهداف انقلابی و تمدن ساز نیاز به صبر انقلابی دارد، ما شاهد تحول عظیمی در نهبندان خواهیم بود چراکه تفکر انقلابی در حال ریل گذاری اقدامات است. 

وی به انتقال خط گاز، راه آهن، انتقال آب به نهبندان اشاره کرد و گفت: ما در یک جنگ شناختی هستیم و دشمن اهداف ما را هدف گذاری کرده است و با ایجاد شک و تردید قصد برهم زدن فضا دارد.

فرماندار نهبندان با اشاره به حمله هکری به جایگاه های سوخت، گفت: ما باید به شبکه ملی اطلاعات وصل شویم، ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در نهبندان اجرا می کنیم.

وی در پایان بر تامین سوخت جایگزین با توجه به سرمای شدید، رفع نقص ماشین آلات، همکاری مدیران در مشارکت انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم از عملکرد بانک ها در طرح نهضت ملی مسکن ناراضی هستند، لذا نظام بانکی باید گزارش قوی در این خصوص انجام دهند.


وی با بیان اینکه دولت در زمینه مسکن خود را مکلف کرده است، گفت: بانک ها باید با مردم همراه باشند تا مردم صاحب مسکن شوند.

کد خبر 1739595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha