مردم با وجود همه فشارهای دشمنان و جریان‌های نفوذی، پای کار انقلاب ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام گرزین گفت: مردم فرق مسئول خائن و خادم را می‌فهمند و تنبلی و عدم صداقت افراد را تشخیص می‌دهند. با وجود همه فشارهایی که دشمنان و نفوذی‌ها به نظام و مردم وارد کرده‌اند اما مردم همواره پای کار بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امروز (دوشنبه ٢٧ آذر) در نشست با هیئت‌های مذهبی استان با رویکرد جهاد تبیین اظهارکرد: همه تلاش جریان نفوذ، اختلاسگران، دشمنان داخلی و خارجی ناامید کردن مردم است. با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان، دوران مهم و خطیری را با سرافرازی و سربلندی پشت سر گذاشته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به خسارت‌های مادی و معنوی فتنه‌هایی که دشمنان خارجی و داخلی در کشور به راه انداخته‌اند، یادآور شد: فقط در فتنه سال ۸۸ بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت توسط جریانات نفهمی که نسبت‌های ناروا به نظام، انقلاب و حاکمیت داده بودند، به کشور وارد شد و بعد هم مشخص شد که همه این ادعاها دروغی بیش نبود. ضمن اینکه اعتراف کرده بودند که انتخابات و تقلب کلیدواژه‌هایی برای ساقط کردن نظام اسلامی بود.

وی ادامه داد: روزی اقتصاد و صنعت و حتی آب خوردن مردم این کشور به مذاکرات با آمریکا گره زده شده بود و همه افتخارشان این بود که رئیس جمهور فلان کشور اروپایی به استقبال‌شان آمده است. در حالیکه کشورهایی مانند فرانسه و انگلیس بدترین خنجرها به ملت ما زدند.

حجت‌الاسلام گرزین اضافه کرد: این دولت‌های خبیث نه فقط به ملت ایران خنجر زدند بلکه در دو ماه گذشته از وحشیانه‌ترین جنایت‌هایی که علیه مردم مظلوم غزه شده است، حمایت کرده‌اند. این در حالی است که در هیچ کنوانسیون و پروتکلی اجازه حمله به زنان و کودکان، بیمارستان‌ها و منازل مسکونی داده نشده است. ماهیت وحشی و آدمکش این دولت‌ها برای همه مشخص شده است اما برخی‌ها به خیال خام خود از این کشورها انتظار داشتند تا به منافع ایرانیان احترام بگذارند.

وی با تاکید بر بصیرت و آگاهی ملت ایران خاطرنشان کرد: خداراشکر که ملتی بصیر، آگاه و بیدار داریم که هرجا احساس کردندنوک پیکان حرکت عضوی از انقلاب در حال انحراف است وارد میدان می‌شوند. چنان‌که فتنه‌های ۷۸، ۸۸، فتنه بنزینی و اغتشاشات پارسال را همین مردم با حضور خود در صحنه، جمع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم فرق مسئول خائن و خادم را می‌فهمند و تنبلی و عدم صداقت افراد را تشخیص می‌دهند. با وجود همه فشارهایی که دشمنان و نفوذی‌ها به نظام و مردم وارد کرده‌اند اما مردم همواره پای کار بودند.

وی اختلاس‌های کلان را کار شبکه نفوذ دانست و گفت: عددهای نجومی که اختلاس می‌شود کار یک انسان معمولی و عادی، بدون ارتباط با شبکه‌ها و سرویس‌های جاسوسی نیست بلکه این یک برنامه طراحی شده برای فشار اقتصادی و ناامید کردن مردم است.

کد خبر 1739611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha